Пошуковий запит: (<.>A=Рахманов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рахманов О. А. Формування політичної суб'єктності власників крупного капіталу в Україні [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_1_12 Проаналізовано політичні суб'єктності власників крупного капіталу в Україні. Наведено динаміку взаємовідносин української влади та крупного капіталу за умов постсоціалістичних перетворень. Одним із чинників формування особливого типу політичної суб'єктності власників крупного капіталу стало суспільно-політичне розмежування українського суспільства, залишаючи їх основними арбітрами за умов політичної нестабільності.
|
2. |
Рахманов О. А. Власники крупного капіталу як соціальний суб'єкт: проблема категоріального охоплення [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_9 Проаналізовано проблему категоріального охоплення соціальної групи великих власників. Зазначено, що найбільш прийнятним є термін "капіталісти", яке має широкий вжиток у сучасній західній соціології. Водночас, цей термін у постсоціалістичних суспільствах має негативний та заідеологізований відтінок. Терміни "підприємець" і "буржуа" крім позначення бізнесових та класових аспектів соціальної стратифікації мають й інші значення, що може викликати термінологічну плутанину. Тому для позначення цієї групи можна користуватися терміном івласники крупного капіталуі, який адекватно відображає основні критерії операціоналізації цієї соціальної групи у постсоціалістичних суспільствах.
|
3. |
Рахманов О. А. Прояви соціальної суб'єктності в ціннісних орієнтаціях українських капіталістів [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2012. - № 2. - С. 26-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2012_2_5
|
4. |
Рахманов О. А. Стилі життя українських капіталістів як демонстрація соціальної суб'єктивності в суспільстві [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2012. - № 3. - С. 63-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2012_3_7 Проаналізовано стилі життя українських капіталістів. Великі власники України за допомогою символічного значення придбаних розкішних товарів чи ексклюзивних послуг прагнуть посилити свою соціальну суб'єктність. Демонстративне споживання українських капіталістів не наштовхується на рішучий спротив суспільства, оскільки в громадській думці домінує уявлення, що єдиним засобом досягнення життєвого успіху є гроші.
|
5. |
Рахманов О. А. Формування бізнес-еліти в країнах Центральної Європи [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2011. - № 1. - С. 31-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_1_5 Проаналізовано процес формування бізнес-еліти в країнах Центральної Європи. Допущення іноземних інвесторів до масової приватизації державної власності зумовило феномен "капіталізму без капіталістів". Рушійними силами реформування економіки стали технократи та інтелектуали, оскільки вплив номенклатури був обмеженим. Нечисленна верства місцевих власників великого капіталу сформувалася внаслідок підприємницької діяльності, розвиваючи переважно нові для постсоціалістичних економік сектори.
|
6. |
Рахманов О. А. Формування та відтворення соціальної верстви власників великого капіталу в Росії [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2011. - № 3. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_3_6 Проаналізовано процес формування та відтворення соціальної верстви власників великого капіталу в Росії. Новий клас великих приватних власників шляхом непрозорої приватизації одержав у розпорядження великі ресурси і мав відносну незалежність від держави в 1990-х рр. Однак переважно номенклатурне походження власників великого капіталу стало перепоною до подальшої лібералізації економіки Росії. Це зумовило поступову втрату великими власниками їх суб'єктності в політичних та економічних перетвореннях.
|
7. |
Рахманов О. А. Роль власників великого капіталу в розвитку української економіки [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2011. - № 4. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_4_8 Проаналізовано роль власників великого капіталу в розвитку української економіки. Виявлено, що в більшості із сфер української економіки домінує національний приватний капітал, який є основою формування ВВП (60 - 65 %). Завдяки українським власникам великого капіталу стало можливе відновлення технологічних і коопераційних зв'язків між виробничими одиницями. Формування великого капіталу пов'язане переважно з чорною металургією та машинобудуванням. Однак останнім часом локомотивом української економіки стає аграрний сектор.
|
8. |
Рахманов О. А. Топ-менеджери в процесі відокремлення контролю і власності у корпораціях [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. - 2013. - № 3. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VAPSV_2013_3_3
|
9. |
Рахманов О. А. Поняття топ-менеджера у великому бізнесі: проблема категоріального виокремлення [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2013. - № 2. - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_2_7 Розглянуто категоріальний аналіз поняття топ-менеджера у великому бізнесі. Виявлено основні виміри корпоративного управління, які вирізняють топ-менеджерів як соціальну групу. Володіння активами компанії виокремлює топ-менеджерів-власників та найманих топ-менеджерів. Вимір ієрархії в компанії виокремлює генерального директора, функціональних та лінійних топ-менеджерів. Топ-менеджери дочірніх компаній одночасно підпорядковані генеральному директору своєї компанії і відповідному лінійному топ-менеджеру материнської компанії.
|
10. |
Рахманов О. А. Кар'єра топ-менеджера великої корпорації в країнах заходу: ретроспективний соціологічний вимір [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2013. - № 3. - С. 86-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_3_10 Проаналізовано емпіричні дослідження розвитку кар'єри топ-менеджерів країн Заходу. Виокремлено низку спільних і відмінних рис західноєвропейських та американських топ-менеджерів щодо їх соціального походження, освіти та особливостей просування вгору по кар'єрній драбині. Виявлено вплив розміру компанії на плинність кадрів та професійної мобільності топ-менеджерів. З'ясовано вікові особливості досягнення посади топ-менеджера, тривалості перебування на ній.
|
11. |
Рахманов О. А. Формування та розвиток ідеології топ-менеджерів великого бізнесу (огляд теоретико-прикладних досліджень) [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_2_10 Проаналізовано теоретико-прикладні дослідження ідеології топ-менеджерів у процесі розвитку капіталізму. Розглянуто формування та розвиток менеджеральної ідеології. Ця ідеологія представляє топ-менеджера як організатора економічного процесу, який приносить користь усьому суспільству. Ключовими цінностями вищих управлінців є кар'єрний ріст по ієрархічній драбині. Це виробляє своєрідну етику соціабельності, коли ціняться людські відносини в процесі виробництва, узгодження своїх рішень з колегами, стриманість та скромність.
|
12. |
Рахманов О. А. Освітні характеристики топ-менеджерів великого бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2014. - № 2. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_2_7 Проаналізовано освітні характеристики керівників великого бізнесу в Україні. Емпіричні дані сформовано в лютому 2014 р. на підставі 200 біографій вищих керівників українських компаній. Встановлено, що великі компанії очолюються однією з найосвіченіших соціальних груп: абсолютна більшість (99 %) має вищу освіту, третина (32,2 %) здобула додаткову вищу освіту, 10,5 % здобули науковий ступінь кандидата наук, а 11,5 % одержали диплом Master of Business Administration. Більше половини топ-менеджерів великого бізнесу здобули інженерно-технічну освіту. Освітня спеціалізація топ-менеджерів, на відміну від спеціалізації великих власників, має більшу спрямованість на фінансово-бізнесову кваліфікацію і меншу і на отримання престижних наукових ступенів.
|
13. |
Рахманов О. Первинне нагромадження капіталу як соціальний феномен [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 73-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_1_7
|
14. |
Рахманов О. Особливості леґітимації приватної власності у православ’ї [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 101-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_8
|
15. |
Рахманов О. Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 51-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_5
|
16. |
Рахманов О. А. Великий бізнес та українське суспільство: взаємодія за умов революційних перетворень [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_35
|
17. |
Рахманов О. А. Формування ринку праці топ-менеджерів в Україні [Електронний ресурс] / О. А. Рахманов // Український соціум. - 2014. - № 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_1_7 Проаналізовано основні етапи формування ринку праці топ-менеджерів в Україні. Окреслено вплив українського та транснаціонального капіталів на розвиток корпоративного управління. З'ясовано потенціал інфраструктурного забезпечення українського ринку праці топ-менеджерів. Розкрито специфіку вимог щодо ефективної діяльності топ-менеджерів в Україні.
|
18. |
Рахманов О. Підприємницька верства як соціальна основа перехідного суспільства [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціальні виміри суспільства. - 2010. - Вип. 2. - С. 247-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2010_2_22
|
19. |
Рахманов О. Образ власників великого капіталу в масовій свідомості громадян України [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціальні виміри суспільства. - 2011. - Вип. 3. - С. 247-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2011_3_22
|
20. |
Рахманов О. Соціальна верства власників великого капіталу в українському суспільстві: проблема фіксації кількості [Електронний ресурс] / О. Рахманов // Соціальні виміри суспільства. - 2012. - Вип. 4. - С. 190-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2012_4_15
|
| |